Κυριακή 24 Απριλίου 2011

Δέκα Λόγοι να γιορτάσεις κι εσύ το Πάσχα αν και "άθεος"

1.Ποιος σου λέει ότι ο Χριστός  μονάχα ανασταίνεται; Οι δωδεκαθεϊστές γιορτάζουν την ανάσταση-ανάληψη του Άδωνη, εσύ την ανάσταση της ψυχής σου μες στο εαρινό και αρνίσιο πανηγύρι.
2.Μη μου πεις ότι δε σου αρέσει το αρνί. Καλά, πέστο, ούτε εμένα μου αρέσει. Αλλά, πάντως, η Κυριακή του Πάσχα είναι μια άριστη ευκαιρία για ανενδοίαστο φαγοπότι.
3.Το Πάσχα είναι πάντα τέλος Απρίλη. Τουτέστιν, σε ένα μήνα καλοκαίρι!
4. Και τι ωραίες που είναι οι λαμπάδες, ε,τι ρομαντικά που φωτίζουν τα πρόσωπα....
5.Και τα σοκολατένια αυγουλάκια πού τα πας; Τα τσουρέκια;;
6.Δυο εβδομάδες διακοπές....
7.Ευκαιρία για εξορμήσεις, βόλτες, κατανυκτικά συναισθήματα, ταινίες με τις ώρες κι όχι άλλα δελτία με νέα για την Τρόικα και τον Παπανδρέου
8.Ευκαιρία για ύπνο!
9.Ευκαιρία για έρωτα...
10.Χώρια ότι μπορεί και να πιστέψεις στο Θεό τελικά
Υγ. Αυτή η λίστα γράφτηκε για να είναι το μπλογκ μου κάπως επίκαιρο και για να απαριθμήσω στον εαυτό μου κυρίως το λόγο που ξεστόμισα κι εγώ το Χριστός ανέστη, ένα ακόμα λατρεμένο κλισέ της ελληνικής κουλτούρας. Στην Ελλάδα, φίλε μου, με τις μυρωδιές των εδώδιμων και την άνοιξη να πλανάται Πάσχα γιορτάζεις, είτε (το) πιστεύεις είτε όχι...
Καλή χώνεψη!


2 σχόλια:

  1. Κρίμα που δεν πιστεύεις στο υπερβατικό της Ορθοδοξίας, Γεωργία, αν και ευεργετημένη από το Θεό με την ικανότητα της ποίησης, που κρύβει μέσα της επίσης την μεταφυσική.
    Αλλά, όπως λένε και οι μύστες της θρησκείας μας, "η πίστη δεν μαθαίνεται, παθαίνεται", επομένως έχεις τη ζωή μπροστά σου για να τα δεις με άλλη οπτική τα συμβάντα της ζωής μας :-)
    Εγώ, ως δικτυακό δωράκι λόγω Πάσχα σου στέλνω το εξής καταπληκτικό βιντεάκι σχετικό με το θαύμα του Αγίου Φωτός:
    http://www.youtube.com/watch?v=VrcVBEHe9d8&feature=player_embedded

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά...για πιστούς και μη! Ή μάλλον για πιστούς στους θεούς και για πιστούς στους ανθρώπους...Δεν είμαι άθεη, δεν πιστεύω, όμως,σε αυτά που πιστεύεις εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

λεξιλεωθείτε